دست نوشته های ابوالفضل قوچانی

وبلاگ شخصی ابوالفضل قوچانی و اخبار سایت پارسه کدرز

دست نوشته های ابوالفضل قوچانی

وبلاگ شخصی ابوالفضل قوچانی و اخبار سایت پارسه کدرز

فینال جام جهانی

سلام دوستان عزیز

امشب کی قهرمان میشه؟ به گفته اختاپوس پیشگوی جام جهانی اسپانیا
منم شک ندارم که اسپانیا میتونه خیلی راحت هلند رو شکست بده و جام رو برای اولین بار ببره بالای سرش خیلی خوش میگذره جلوی اون همه جمعیت در فینال قهرمان بشی و کل دنیا ببیننت واقعا حال میده !!!

البته نباید هلند رو دست کم بگیریم هلند برزیل رو هم حذف کرد و پس قدرتش رو داره که اسپانیا رو شکست بده

ولی من به اسپانیا امید بیشتری دارم !! ولی کاش آلمان میومد بالا و قهرمان میشد حیف شد آلمان باید میرسید فینال

در هر صورت از این که به وبلاگ من اومدین از تون ممنونم

موفق ، پیروز و جاودان باشید


جام جهانی

سلام دوستان 

دیشب داشتم جام جهانی رو نگاه میکردم که بازی آفریقای جنوبی با فرانسه بود.
بازی زیبایی بود و فرانسه همه رو نا امید کرد و دور از انتظار بازی کرد باید بگم که آفریقا حقش بود که از گروهش سعود که حداقل سنت شکنی نشه در جام جهانی ولی نشد بد شانس بود دیرک دروازه رو چند بار بلزه در آورد و در هر حال با نتیجه ۲ بر ۱ از تیم متلاشی فرانسه برد اگه یک گل دیگه میزد سعود میکرد اروگوئه هم مکزیک رو برد ولی با مکزیک سعود کرد واقعا من ناراحت شدم  که آفریقا سعود نکرد شاید باید شاید نباید شاید..... از اینا که رد بشیم قهرمان این دوره یکی از تیم های زیر است :  

۱- آرژانتین
۲- برزیل
۳- اسپانیا
۴- پرتغال
نظرتون رو حتما در مورد قهرمان بگید خوش حال میشم به این لیست کشور های شما رو هم اضافه کنم.
موفق باشین