دست نوشته های ابوالفضل قوچانی

وبلاگ شخصی ابوالفضل قوچانی و اخبار سایت پارسه کدرز

دست نوشته های ابوالفضل قوچانی

وبلاگ شخصی ابوالفضل قوچانی و اخبار سایت پارسه کدرز

هاست جدید برای آمارگیر

به علت استقبال بی شمار کاربران از آمارگیر پیشرفته متنی فشار زیادی بر روی هاست سایت آمد همچنین برای بازماندن این امارگیر از سرور های قدرتمند گیگفا استفاده کردیم با استفاده از سرویس جدید دیگر قطعی در آمارگیر دیده نخواهد شد(انشاالله) 

برای استفاده از این امکان همچنین میتوانید از آدرس زیر وارد سایت آمارگیر رایگان پارسه کدرز شوید  

در ضمن در اگر از این مشکلات پیش نیامد نسخه جدید امارگیر رایگان با امکاناتی بیشتر در حال آماده سازی است

http://stats.parsecoders.com

ابزار جدول لیگ ایران اضافه شد

با نزدیک شدن به دربی سال ۱۳۸۹ سایت پارسه کدرز اقدام به گذاشتن ابزار جدول لیگ کرد 

با استفاده از این ابزار کاربران میتوانند جدول لیک را در سایت یا وبلاگ خود بگذارند بدون انکه بخواهند در آن تغییر به وجود اورند خودش پس از پایان هر هفته جدول لیگ را بروز می کند و به نمایش در میاورد 
این ابزار نام تیم ها ، رده ، تعداد بازی و امتیاز آنها را به نمایش می گذارد

برای استفاده از این ابزار اینجا کلیک کنید

افزایش سیستم‌های وبلاگ‌نویسی و سردرگمی کاربران ایرانی

چند سالی است که در ایران اینترنت در حال پیشرفت است از این رو کاربران زیادی سایت یا وبلاگ دارند و یا حتی به فکر کسب در آمد از طریق ساختن سایت یا وبلاگ هستند.

افرادی که در این فکر هستند، بیشتر به افتتاح سایت های خدماتی مانند سیستم های وبلاگدهی رو می آورند که با کمترین هزینه بتوانند پولدار شوند و خدماتی را به کاربران ایرانی ارائه دهند. ولی به دور از این، باید به یک نکته توجه داشته باشند که افزایش تعداد سیستم های وبلاگدهی آن هم بدون کنترل نه تنها باعث پیشرفت نمی شود، بلکه بیشتر به ضرر کاربران است.

در سال های اخیر تعداد زیادی سایت با هدف ارائه وبلاگ رایگان در ایران راه اندازی شده اند که از سورس های رایگان استفاده می کنند که البته تعدادی از مدیران آنها از سی.ام.اس سایت خود سر در نمی آورند و قدرت آن را ندارند که بخواهند در سایت خود امکانات جدید اضافه کنند و کاربران را به سمت خود بکشند.

در ۳ سال اخیر تعداد زیادی سیستم وبلاگدهی راه اندازی شده که به علت نداشتن وضعیت مالی مناسب، نمی توانند هزینه سایت خود را بپردازند و مجبور به فروش سایت خود می شود. اگر کسی آن سایت را نخرد سایت به کلی منحل میشود و کاربران آن سایت تمام اطلاعات خود را از دست میدهند. از این رو کاربران کمتر به سمت سایت های وبلاگدهی جدید می روند، مگر آنکه ان سایت امکانات جدیدی اضافه کرده باشد.

آن سایت هم تا زمانی میتواند کار خود را ادامه دهد که بتواند از مشکلات سرور و فشاری که بر آن سرور می آید عبور کند. حتی بعضی اوقات باید سرور عوض شود که در آن صورت هزینه بر است و اگر بتواند هزینه آن را متحمل شود سایتش باقی خواهد ماند.

در سال گذشته تعداد زیادی از سایت های وبلاگدهی به علت نداشتن هزینه در همان ماه های اول فعالیتشان منحل شدند. سرویس دهنده هایی مانند: پرس بلاگ، نوین بلاگ، بلاگ آپ، بلاگیگ، یازیر و آزادشهر از جمله سیستم هایی هستند که درهمان ماه های اول فعالیتشان منحل شدند و کاربران آنها اطلاعات موجود در وبلاگ‌هایشان را از دست دادند که این باعث می شود که کاربران به سایت های ایرانی کمتر اعتماد کنند و روی به سیستم های خارجی مانند بلاگر و وردپرس نمایند.

با این حال به دلیل امکان مسدود شدن در داخل، حتی اعتمادی به این سایت ها هم نیست.چون بازهم امکان دارد اتفاق از دست دادن اطلاعات رخ دهد و همین مورد باعث میشود که کاربران سردرگم شوند و کمتر به وبلاگنویسی روی آورند.

در حال حاضر کاربران فقط به چند سرویس وبلاگ نویسی اعتماد میکنند. آن هم به علت داشتن تجربه و داشتن پرسنل قوی است. سایت های قدیمی تر مانند بلاگفا، پرشین بلاگ، میهن بلاگ، ایران بلاگ، آفتابلاگ، جوان بلاگ، بلاگ اسکای و پارسی بلاگ هستند. این سایت ها همیشه پرکاربر ترین سایتهای ایرانی هستند و جای زیادی برای سیستم های جدید و تازه نفس نیست. در حال حاضر دو سایت پارسی کیوت و چهلستون هم قدرت مناسبی برای میزبانی کاربران ایرانی دارند.

در حال حاضر بهترین راه برای سیستم های وبلاگدهی هدفمند کردن آنها است و بعضا موضوعی کردن آنها بهترین راه برای نگه داشتن کاربران ایرانی است. مانند اینکه هر سیستم در یک موضوع تخصصی کاربران را جمع آوری کند. مثلا یک سیستم جدید ورزشی باشد و فقط وبلاگ های ورزشی در آن ثبت نام کنند. (مانند ورزش بلاگ) یا یک سیستم هنری و علمی باشد تا فقط کاربران وبلاگ هایشان را در این دو موضوع در این سیستم ثبت نمایند.

این روش میتواند برای قدرتمند کردن سیستمهای وبلاگدهی رایگان مناسبترین راه باشد تا اعتماد کاربران ایرانی جلب شود. البته راه دیگر داشتن بیشترین کاربر برای سرویس های وبلاگدهی داشتن قالبهای زیادی در موضوعات مختلف است.

اطلاعات:نویسنده: ابوالفضل قوچانی
محل درج: وبلاگ شخصی
استفاده از این مقاله فقط با ذکر نام نویسنده مجاز است

ابزار فرم تماس اضافه شد

 همیشه فرم تماس با ما یکی از امکانات ضروری و مورد نیاز وبمسترها بخصوص بلاگرها بوده است
توسط ابزار زیر کاربران وبلاگ یا وبسایت شما میتوانند به راحتی با شما در تماس باشند و انتقادات و پیشنهادات را به راحتی به ایمیل شما ارسال کنند.
با استفاده از این ابزار پیام های ارسالی توسط کاربران بصورت مستقیم به پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد .
http://tools.parsecoders.com/contact

بزودی در پارسه کدرز: ابزار تماس با ما

ابزاری که در حال آماده سازی است ابزار تماس با ما است   

همیشه فرم تماس با ما یکی از امکانات ضروری و مورد نیاز وبمسترها بخصوص بلاگرها بوده است از این رو ابزار جدید فرم تماس برای همه کاربران محترم پارسه کدرز ، طراحی و به سایت اضافه خواهد شد . شما کاربران عزیز سایت پارسه کدرز میتوانید توسط این ابزار برای سایت یا وبلاگ خود فرم تماس با ما داشته باشید

این ابزار بزودی به ابزارهای سایت اضافه میشود

ابزار طالع بینی مصری اضافه شد

ابزار طالع بینی مصری به سایت پارسه کدرز اضافه شد 

با استفاده از ابزار طالع بینی مصری می توانید این اجازه را به کاربران وبلاگ یا سایت خود بدهید که در وبلاگ یا سایت شما طالع بینی مصری خود را مشاهده کنند این ابزار در دو رنگ سفید و مشکی آماده شده است  

http://www.tools.parsecoders.com/astronomy-mesr

مشکلات آمارگیر حل شد

مشکل پیش آمده در ۲ روز گذشته امروز حل شد این مشکل به علت فشار بر روی سرور بود که امروز پس از کمتر از ۴۸ ساعت حل شد و هم اکنون میتوانید از آمارگیر رایگان سایت پارسه کدرز استفاده کنید

امید است که دیگر از این مشکلات در ابزارها پیش نیاید

http://tools.parsecoders.com/stat